سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه با دانش خود به پیکار با نادانیش برخیزد، به بالاترین خوشبختی می رسد . [امام علی علیه السلام]

ستاره

 
 
سلام...(یکشنبه 87 مهر 21 ساعت 6:33 عصر )

سلام

 

سلامی به وسعت اقیانوس ها ی ابی و طرنم زیبای موج های پر از عشق.

 

الان که این نوشته ها رو می خوانی شاید فاصله بینمون اندازه اقیانوسا ی ابی و پر از موج باشه ولی اون نخ رابط  ما همیشه وصله چون قلبا نمی تونن از هم جدا باشن پس هر وقت دل تنگت شدم به مرکزش پا می زارم و حست می کنم.

 اگه  خواستی من و ببینی باید ماهی بشی تو اقیانوس تا غرق عشقت کنم چشمای اقیانوس همیشه در انتظاره ماهی کوچولوشه  هر وقط دلت ابری بشه باروناشو ازت می خرم.حالا ماهی کوچولو بارونای دلت و به اقیانوس می فروشی؟؟؟؟
اقیانوس دلش می خواست تمام موجا شو واسه
تولد ماهیش
هدیه  کنه ولی دید اگه بی موج بشه ماهی کوچولوش دیگه نمی تونه بیاد پیشش واسه همین تمام ابای اقیانوسی شو تقدیم ماهیش کرد.
امیدوارم هدیه ی اقیانوسو هر چند که خیلی کوچیکه ولی به جای یک یادگاری هم که شده نگهش داری تا یادت باشه یک اقیانوس بدون ماهی تنها می مونه .
دوستت دارم ماهی کوچولوی اقیانوس .

 

 

                   (فرناز)

 







بازدیدهای امروز: 6  بازدید

بازدیدهای دیروز:2  بازدید

مجموع بازدیدها: 4072  بازدید


» اشتراک در خبرنامه «